من لايق تونيستم!!!!!....
من لايق تونيستم!!!!!....

حرفش راساده گفت ورفت:  من لايق تو نيستم،

نميدانم ميخواست لياقتم رابهم يادآوري كنه يا خيــــــانت خودش راتوجيح!!!!!!!!!



نظرات شما عزیزان:

amir
ساعت11:12---23 مرداد 1392
ُسلام...
وبلاگت خیلی قشنگ تر شده...
من اصلا به عشق بعنوان یه چیز موندگار و دائمی اعتقاد ندارم...
یه پست تو وبم درمورد همین نوشتم...
یه سر به وبم بزن...
خدافس...


فاطمه
ساعت22:49---19 تير 1392
امان از دست بعضیا

alireza
ساعت1:29---15 خرداد 1392
یه وقتا دلت طوری تنگ میشه که مغزت کاملا فلج میشه...



بدی هاش یادت میره....



نامردیش یادت میره...



بی محبتی و رفتارسرد و تلخش یادت میره...



وقتی با بیرحمی تنهات گذاشت یادت میره...



فقط میگی خدایا یه دقیقه ببینمش این دل وامونده آروم شه...!!!
پاسخ:ممنون كه آمدي


محمد
ساعت2:22---19 ارديبهشت 1392
من این جملات حزن انگیز رو نمی تونم بخونم قلبم به در د میادودلم میگیره
پاسخ:ببخشيد دوست عزيز كه اين جملات اذيتت ميكنه ولي اين جمله ها حرف دل خيليها هست


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگـــ :
+ *رهــــــــــــــــآ*