بابالنگ دراز....!!!
بابالنگ دراز....!!!

 

این روزهــــــــــــاشبیه جودی ابوت شده ام،،،،

!!!!

برای بابالنگ درازی مینویسم!!!!!!

!!!!

که این روزها دیگـــــــــرخودم هم نمیشناسمش،،،،

عاشق این جودی ابوت بودم بااون موهاش....یادش بخیر....



نظرات شما عزیزان:

mehran
ساعت11:15---23 آذر 1392
وبت قشنگ بود
پاسخ:نظر لطفته....


farshad
ساعت12:34---13 آبان 1392
سلام منم لینکت کردم

nila
ساعت14:04---6 آبان 1392
ممنون که سر زدی

nima
ساعت9:44---24 مهر 1392
گاهی دلم می خواد



بهانه های الکی بگیرم...



به هوای آغوش تو...



شانه های تو...











که بعد، تــو



آرام...



خیلی آرام...



در گوشم زمزمه کنی:







ببین من عاشقتــــــــــــــــم
پاسخ:زیبــــــــــــــــــــــــابود....


الهه ... نمکدون
ساعت15:43---22 مهر 1392
یادش بخیر منم عاشق جودی ابت بودم. الانم گاهی شبکه های مختلف نشون میده میشینم میبینم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






تگـــ :
+ *رهــــــــــــــــآ*